Kom å spill footgolf på Losby

Hvem kan spille?

Footgolfbanen er åpen for alle som har betalt greenfee (avgift for spill).

Når kan man spille?

Medlemmer i Losby Footgolf Klubb kan spille på alle tider så lenge golfbanen er åpen. De som ikke er klubbmedlemmer har tilgang til banen fredag – søndag kl.18.00 – 20.00.

Utstyr:

Det er ikke tillatt å bruke fotballsko/kunstgress sko med knotter. Gamle kunstgress sko/grus sko med såle til bruk på grus/harde kunstgress baner er tillat. Ta med egen ball, eller så kan man låne / kjøpe i proshop. Alle typer fotballer er tillat i str. 5 for 15 år og oppover, og str. 4 for alle under 15 år.

Hvordan bestiller man starttid?

Ring 67 92 33 40 – velg 1.

Hvor henvender man seg når man kommer til Losby for å spille fotballgolf?

Gå til proshop (golfbutikken) og betal greenfee.

Hvor mye koster det?

Greenfee (spilleavgift):
Voksen, ikke medlem: kr. 250,-
Under 18 år, ikke medlem: kr. 125,-
Medlem, voksen: kr. 200,- (medlemskort må vises).
Medlem, under 18 år: kr. 100,- (medlemskort må vises).

Medlemskontingent: 300,-
Rabatt på greenfee

Medlem med full spillerett: 3 700,-.
Spill så mye man vil

50 % avslag på klubbens turneringer, inkludert Europa cup.

Events / turnering:

For diverse grupper som fotball lag, bedrifter, skoler, bursdager, utdrikkingslag og div idretts lag ol. kan man bestille tider og avtale pris ved å kontakte Jan Aksel Odden på tlf eller mail.(Tlf: 993 06 993, mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Bli medlem:

hit for å melde deg inn eller ta kontakt med Jan Aksel Odden på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. /tlf: 993 06 993

Losbyveien 270
1475 Finstadjordet